NOVATIK, sponsor al echipei de handbal feminin CSM Bucuresti

Brandul Novatik, produs al companiei Final Distribution, a devenit partenerul echipei de handbal feminin CSM Bucuresti, castigatoarea Ligii Campionilor in anul 2016.

Performanta este cuvantul care defineste cel mai bine echipa CSM Bucuresti, parteneriatul incheiat venind ca o incununare naturala a unor sinergii si valori comune. Performanta este cea care a propulsat Final Distribution in business-ul cu acoperisuri si tot ea este cea care o mentine in topul companiilor de profil.

Parteneriatul a fost anuntat public miercuri, 24 ianuarie, in cadrul unei conferinte de presa la care au participat Gabriela Szabo, director general al clubului CSM Bucuresti, Nicolae Luca, team-managerul echipei feminine de handbal si Dan Mircescu, director general Final Distribution.

Compania Final Distribution activeaza in domeniul constructiilor, mai exact pe piata acoperisurilor, fiind producatorul brand-ului Novatik, prima tigla metalica in panouri mici produsa in Romania. Viziunea companiei este aceea de a fi liderul pietei romanesti de solutii premium pentru acoperisuri, astfel ca asocierea cu cel mai bun club de handbal feminin din Romania a venit in mod natural. Parte din ADN-ul companiei este competitivitatea si de acum Final Distribution se va inspira permanent din atitudinea campioanelor CSM Bucuresti, activand cu responsabilitate si fair-play in continuare si inovand  piata invelitorilor din Romania.

Gabriela Szabo, director general al clubului CSM Bucuresti: ”Sunt foarte fericita ca mediul privat vine catre sportul romanesc si in special catre CSM Bucuresti, un club care creste foarte frumos, un club deja de prestigiu, care are valori extraordinare in interior. Ii multumesc foarte mult noului nostru partener pentru ca acum plecam impreună pe un drum al performantei, concurentei si fair-play-ului.  Unul dintre obiectivele mele este sa aducem parteneri din mediul privat, sa ne ajute sa ne dezvoltam pe toate cele trei paliere: sport de masa, performanta si parte de infrastuctura sportiva, acolo unde ne permite legea. Sportul romanesc are nevoie de asemenea parteneri, de oameni care sa investeasca in marea performanta. Avem sportivi extraordinari la CSM Bucuresti si ma bucur ca si alti sportivi de valoare, cu potential urias pentru viitor, vin alaturi de CSM Bucuresti si doresc sa faca parte din familia CSM-ului. Suntem garantul performantei”.

Dan Mircescu,  director general Final Distribution: ”Ideea acestui parteneriat a venit oarecum normal, tinand cont ca activam intr-o piata concurentiala, competitiva, motiv pentru care ne-am asociat cu un club sportiv in care la fel ca la noi competitivitatea este cuvantul de baza. Totul a venit ca o continuare bazata pe competitivitate si inovatie, asa ca vrem sa ne folosim de toate sinergiile in aceasta directie. Mai mult decat atat, ideea de a sustine sportul este un lucru care cred ca ar fi oportun si pentru alte companii din mediul privat. Suntem onorati ca reusim sa sustinem performanta la cel mai inalt nivel. Ne dorim sa fim un exemplu pentru toti cei din mediul privat, de a sustine sportul si de a fi o componenta de baza, mai ales ca finantarea este destul de greoaie, iar noi ca mediu de afaceri avem un rol important in sustinerea sportului in general. Daca ne uitam la palmaresul si performantele clubului, CSM Bucuresti este clar cartea castigatoare”.

Interviu Conferinta de Presa - 24 ianuarie 2018:

Nicolae Luca, team-manager echipa feminina de handbal: ”Dincolo de activitatea sportiva si spectacolul handbalistic ce intra direct in atributiile echipei, suntem preocupati de continuitate in sport prin sustinerea financiara venita atat din partea Consiliului General al Capitalei, cat si din mediul privat. Ne bucuram ca rezultatele noastre au convins si speram ca acest lucru sa fie un imbold si pentru alti potentiali parteneri. Clubul CSM Bucuresti ramane deschis oricarei forme de parteneriat serios, bazat de integritate si fair-play. Vrem sa fim un exemplu pentru concurenta, dar si un model de spirit de echipa. Ne asiguram ca investitiile facute sustin atat activitatea echipei de senioare, cat mai ales cea a Centrului de Copii si Juniori, acesta fiind unul dintre principalele noastre obiective. Ne mandrim cu copiii si juniorii de la CSM Bucuresti si avem convingerea ca de acolo se vor ridica viitoarele talente care vor face fericiti prin performantele lor mii de spectatori”.

Parteneriatul dintre Novatik si CSM Bucuresti a debutat vineri, 26 ianuarie, la meciul din grupa principala a Ligii Campionilor la handbal feminin, cand Campioana Romaniei a invins formatia maghiara Gyor, scor 28-22, consolidandu-si pozitia de lider. CSM Bucuresti a invins Gyor pentru a doua oara in cariera, insa pentru prima data in Romania, in prezenta a 5000 de spectatori.

_________________________________________________________________

Despre Novatik :

Brandul Novatik, produs al companiei Final Distribution, ofera solutii premium pentru acoperisuri: tigla metalica in panouri mici, tabla prefaltuita, sisteme de jgheaburi si burlane, fiind un sistem performant de invelitori metalice, fabricat 100% in Romania. Faptul  ca Novatik ofera sisteme sigure de invelitori (tigla in panouri mici cu suprapuneri perfecte, design modern, pierderi reduse, materie prima de foarte buna  calitate si sisteme de jgheaburi si burlane care se potrivesc oricarui tip de proiect architectural) reprezinta un avantaj competitiv care recomanda Novatik atat pe piata interna cat si pe piata externa.

Mai multe informatii:

Alina Mircescu – PR & Marketing Manager

alina.mircescu@finaldistribution.ro

 

Web: www.novatik.ro | www.finaldistribution.ro. Facebook: Novatik Romania | Final Distribution.